Počet záznamov: 1
Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní
SYS 0165870 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231211131307.2 100 $a 20130221a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní $f Zoltán Rózsa 330 $a Identifikácia prístupov jednotlivých autorov k formulácii prvkov marketingového mixu vo vzdelávacích službách, špecificky v terciárnom vzdelávaní, ako východiska dizajnu ďalšieho primárneho výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0227888 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 1, č. 2 (2012), s. 165-172 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2012 541 1-
$a Marketing mix in higher education 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0015177 $a Rózsa $b Zoltán $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130221 $g AACR2
Počet záznamov: 1