Počet záznamov: 1  

Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy

  1. SYS0166189
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072909.9
    100
      
    $a 20130228d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy $d <The> Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis $f Denisa Gajdová
    330
      
    $a Viaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0166168 $1 010 $a 978-80-970622-2-4 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy $b elektronický zdroj $e [zborník vedeckých prác] $f Martin Matušovič a kolektív $g recenzenti: Miroslav Tóth, Jaroslav Dobiš $v S. 56-60 $1 210 $a Šoporňa $c Vydavateľstvo Ľuboš Janica $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [146 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130228 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.