Počet záznamov: 1
Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy
SYS 0166189 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072909.9 100 $a 20130228d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy $d <The> Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis $f Denisa Gajdová 330 $a Viaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0166168 $1 010 $a 978-80-970622-2-4 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy $b elektronický zdroj $e [zborník vedeckých prác] $f Martin Matušovič a kolektív $g recenzenti: Miroslav Tóth, Jaroslav Dobiš $v S. 56-60 $1 210 $a Šoporňa $c Vydavateľstvo Ľuboš Janica $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [146 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130228 $g AACR2
Počet záznamov: 1