Počet záznamov: 1
Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie
SYS 0168001 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20221103131539.4 100 $a 20130423d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie $f David Dalalishvili 330 $a Určenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0167810 $1 010 $a 978-80-223-3351-1 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava $d Management in theory and practice : proceeding of the scientific conference of PhD. students and young researchers $z eng $v S. 46-53 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [459 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0050279 $a Dalalishvili $b David $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130423 $g AACR2
Počet záznamov: 1