Počet záznamov: 1  

Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie

  1. SYS0168001
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20221103131539.4
    100
      
    $a 20130423d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie $f David Dalalishvili
    330
      
    $a Určenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0167810 $1 010 $a 978-80-223-3351-1 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava $d Management in theory and practice : proceeding of the scientific conference of PhD. students and young researchers $z eng $v S. 46-53 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [459 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050279 $a Dalalishvili $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130423 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.