Počet záznamov: 1
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem
SYS 0168403 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240405105055.7 010 $a 978-80-89393-91-6 100 $a 20130506d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem $f Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová $g recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Sprint 2 $d 2012 215 $a 163 s. [6,28 AH] $9 6,28 225 2-
$a Economics 301 $a VEGA 1/1185/12 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001527 $a cykly hospodárske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $r 3,14 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $9 50 $r 3,14 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0030953 $a Balhar $b Víťazoslav $p EUBFMVKDV $4 675 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048783 $a Knapik $b Peter $p EUBOBFKMO $4 675 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130506 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1