Počet záznamov: 1  

Current challenges of marketing and their application in practice

  1. SYS0168523
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20221207094634.8
    010
      
    $a 978-80-225-3632-5
    100
      
    $a 20130509$2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Current challenges of marketing and their application in practice $b elektronický zdroj $e [proceedings of] scientific articles $f collective of authors $g reviewed by Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka
    210
      
    $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2013
    215
      
    $a CD-ROM [210 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0010193 $a Vysoká škola ekonomická v Praze $b Podnikohospodářská fakulta $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130509 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.