Počet záznamov: 1  

Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch

  1. SYS0168524
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220927122620.1
    100
      
    $a 20130509a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch $f Martin Kasarda
    330
      
    $a Analýza využívania a vnímania reklamy publikom tlačených časopisov. Analýza fenoménu "word of mouth".
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168445 $1 011 $a 1339-0767 $1 200 1 $a Global media journal $e slovenské vydanie/slovak edition $v Roč. 1, č. 1 (2013), s. 132-136 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003754 $a noviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072841 $a Kasarda $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130509 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.