Počet záznamov: 1
Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch
SYS 0168524 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220927122620.1 100 $a 20130509a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch $f Martin Kasarda 330 $a Analýza využívania a vnímania reklamy publikom tlačených časopisov. Analýza fenoménu "word of mouth". 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0168445 $1 011 $a 1339-0767 $1 200 1 $a Global media journal $e slovenské vydanie/slovak edition $v Roč. 1, č. 1 (2013), s. 132-136 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003754 $a noviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072841 $a Kasarda $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130509 $g AACR2
Počet záznamov: 1