Počet záznamov: 1  

Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix

  1. SYS0168684
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220818081116.4
    100
      
    $a 20130514d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix $d Characterics of marketing ethics and international marketing strategy with focusing on marketing mix $f Lucia Furdová
    301
      
    $a VEGA 1/0893/12
    330
      
    $a Marketingová etika. Medzinárodná marketingová stratégia. Vplyv krízy na zmeny marketingového prostredia. Vstup firiem na zahraničný trh. Marketingový mix medzinárodne činného podniku. Primárny prieskum - vybrané atribúty medzinárodnej marketingovej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168389 $1 010 $a 978-80-89306-20-6 $1 200 1 $a Management challenges in the 21st century $b elektronický zdroj $e managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava $d Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : riadenie nehmotného: etika a zmena hodnôt v podnikaní, vzdelávaní a výskume : zborník recenzovaných príspevkov $z slo $f editors Soňa Ferenčíková, Monika Šestáková, Jozef Hvorecký $v S. 311-321 $1 210 $a Bratislava $c [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne] $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [580 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130514 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.