Počet záznamov: 1  

Store choice by senior shoppers

  1. SYS0168910
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20160323134423.9
    100
      
    $a 20130521d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Store choice by senior shoppers $f Dagmar Lesáková
    215
      
    $c Tab.
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    320
      
    $a Res. angl. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Príspevok vysvetľuje faktory ovplyvňujúce výber seniorov pri nákupe potravín. Zameriava sa na tri vekové skupiny: 60-69, 70-79, 80+ ročných. Autorka formuluje odporúčania pre maloobchod ako najlepšie uspokojiť požiadavky kupujúcich seniorov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168523 $1 010 $a 978-80-225-3632-5 $1 200 1 $a Current challenges of marketing and their application in practice $b elektronický zdroj $e [proceedings of] scientific articles : 3rd year of international scientific conference : Bratislava, 25.4.2013 $f collective of authors $v S. 62-67 $1 210 $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [210 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130521 $g AACR2