Počet záznamov: 1
Age in shopping behaviour
SYS 0168917 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306122533.4 100 $a 20130521d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a HR 200 1-
$a Age in shopping behaviour $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Seniori ako veľká a stále rastúca skupina spotrebiteľov. Malá pozornosť tejto skupine spotrebiteľov zo strany maloobchodu. Seniori požadujú viac informácií o produktoch a ťažšie ich získavajú ako mladší. Také atribúty ako umiestenie predajne, ľahký prístup k predajni, nízke ceny produktov, menšie veľkosti balení, zdvorilosť personálu - sú príčinou spokojnosti aj nespokojnosti kupujúcich seniorov. 463 -1
$1 010 $a 978-953-7930-00-4 $1 200 1 $a 1st International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business $e book of proceedings, part 1 : 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia $v Pp. 307-311 $1 210 $a Dubrovnik $c Accent $d 2012 488 -1
$1 001 eu_un_cat*0161365 $1 200 1 $a Age in shopping behaviour $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130521 $g AACR2 856 4-
$u https://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/315 856 4-
$u https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papers T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1