Počet záznamov: 1  

Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku

  1. SYS0169024
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231128131705.2
    100
      
    $a 20130522a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku $f Martin Pernica, Helena Hanušová
    330
      
    $a Analýza správania sa zákazníkov na trhoch business to business a vplyv tohto správania sa na oceňovanie majetku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239877 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 13, č. 2 (2013), s. 73-83 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2013
    541
    1-
    $a <The> Influence of customers´shopping on B2B markets on settingthepriceof assets
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003150 $a majetok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050457 $a Pernica $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059163 $a Hanušová $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130522 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.