Počet záznamov: 1
Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny
SYS 0169073 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208065913.8 100 $a 20130523a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny $f Michal Král 330 $a Elektronický obchod - politika podnikania. Výber segmentu a cieľovej skupiny patrí medzi najzásadnejšie rozhodnutia v štádiu plánovania a prípravy podnikateľského zámeru. Čím sa odlišujú jednotlivé segmenty. Určenie potenciálneho zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239599 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 18, č. 4 (apríl 2013), s. 25 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007319 $a založenie podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0050472 $a Král $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130523 $g AACR2
Počet záznamov: 1