Počet záznamov: 1
Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí
SYS 0169513 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109102309.2 100 $a 20130526d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí $e diplomová práca $f Jana Odziomková $g školiteľ: Monika Matušovičová 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 78 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0045494 $a Odziomková $b Jana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0017622 $a Hvizdová $b Eva $c ml. $4 727 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1