Počet záznamov: 1  

Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu

  1. SYS0169656
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109102318.1
    100
      
    $a 20130526d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu $e diplomová práca $f Iveta Karailievová $g školiteľ: Juraj Chebeň
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 67 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038872 $a Karailievová $b Iveta $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.