Počet záznamov: 1  

Objectives and barriers to marketing innovation

  1. SYS0169825
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315100613.5
    100
      
    $a 20130529d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Objectives and barriers to marketing innovation $f Marta Šilhárová, Peter Paľko
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168523 $1 010 $a 978-80-225-3632-5 $1 200 1 $a Current challenges of marketing and their application in practice $b elektronický zdroj $e [proceedings of] scientific articles $f collective of authors $v S. 131-137 $1 210 $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [210 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049588 $a Šilhárová $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029642 $a Paľko $b Peter $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.