Počet záznamov: 1
Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov
SYS 0170343 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109102339.2 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov $e diplomová práca $f Miroslava Štibrichová $g školiteľ: Lenka Pčolinská 210 $a Košice $d 2013 215 $a 94 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0041832 $a Štibrichová $b Miroslava $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF 712 02
$3 eu_un_auth*0000966 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra marketingu a obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1