Počet záznamov: 1
Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem
SYS 0171174 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109112020.9 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem $e bakalárska práca $f Natália Pavolková $g školiteľ: Mária Šášiková 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 71 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0050809 $a Pavolková $b Natália $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1