Počet záznamov: 1  

Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem

  1. SYS0171174
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109112020.9
    100
      
    $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem $e bakalárska práca $f Natália Pavolková $g školiteľ: Mária Šášiková
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050809 $a Pavolková $b Natália $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.