Počet záznamov: 1
Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí
SYS 0171287 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109112028.4 100 $a 20130609d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí $e bakalárska práca $f Iveta Kršková $g školiteľ: Šárka Kličková 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 55 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0050908 $a Kršková $b Iveta $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1