Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi

  1. SYS0172254
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109112039.0
    100
      
    $a 20130623d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi $e bakalárska práca $f Roman Tkáč $g školiteľ: Daniela Urblíková
    210
      
    $a Košice $d 2013
    215
      
    $a 40 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0051217 $a Tkáč $b Roman $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048934 $a Urblíková $b Daniela $f 1964- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000966 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra marketingu a obchodu $c (Košice, Slovensko) $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130623 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1