Počet záznamov: 1
10 najväčších hotelierskych omylov
SYS 0173348 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231011125857.2 100 $a 20130624a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a 10 najväčších hotelierskych omylov $h 1 $i Marketing, predaj a distribúcia $f Richard Mištík 330 $a Neplatnosť tvrdenia: dobrý hotel sa predáva sám. Spätná väzba od zákazníka. Dôležitosť kontaktných údajov. Najdrahšia izba je prázdna. Poznať svojich chlebodarcov - zákazníkov. Korporátna identita. Internet ako kľúčový predajný kanál. Výnosový manažment. Kto nič nerobí, nič nemá. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239389 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 7, č. leto (2013), s. 26-28 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 675 $a 640.2/.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000285 $x Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0019361 $a Mištík $b Richard $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130624 $g AACR2
Počet záznamov: 1