Počet záznamov: 1  

Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty

  1. SYS0173774
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803110354.7
    014
      
    $a 000338150300028 $2 WOS
    100
      
    $a 20130704d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty $d Strategy approach to customer - perceived value $f Dana Hrušovská
    301
      
    $a VEGA 1/0100/13 (100 percent)
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Problémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0173510 $1 010 $a 978-80-225-3636-3 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 $e [recenzovaný] zborník vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth, vedeckí recenzenti Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $v S. 187-192 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 586 s. [29,3 AH]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130704 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.