Počet záznamov: 1
Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty
SYS 0173774 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803110354.7 014 $a 000338150300028 $2 WOS 100 $a 20130704d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty $d Strategy approach to customer - perceived value $f Dana Hrušovská 301 $a VEGA 1/0100/13 (100 percent) 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Problémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0173510 $1 010 $a 978-80-225-3636-3 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 $e [recenzovaný] zborník vedeckých prác $f Štefan Majtán a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth, vedeckí recenzenti Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $v S. 187-192 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 586 s. [29,3 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130704 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1