Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu

  1. SYS0175779
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104228.4
    100
      
    $a 20130917a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu $h 1. $f Martin Šeliga, Peter Štrachoň
    330
      
    $a Vybrané marketingové aktivity troch z najvýznamnejších medzinárodných maloobchodných reťazcov ( Tesco- stores, Billa a Lidl) pôsobiacich na slovenskom trhu v oblasti budovania vzťahov so zákazníkmi s dôrazom na marketingovú komunikáciu a manažment skúseností zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0175048 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 8, č. 1 (2013), s. 37-52 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052595 $a Šeliga $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052596 $a Štrachoň $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130917 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.