Počet záznamov: 1
Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov
SYS 0175870 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073012.2 100 $a 20130918d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d ger 102 $a SK 200 1-
$a Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov $d Means-End-Chain Forschung der Jugendlichen $f Emília Behanová, Janka Kopaničová 330 $a Prieskum, ktorého cieľom bolo bližšie nahliadnuť na zmýšľanie a správanie tínedžerov a zistiť, aké hodnoty majú dnešní tínedžeri, a to prostredníctvom otázok smerujúcich k ich vzťahu ku svetoznámemu fast foodu McDonald's. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174949 $1 010 $a 978-80-225-3661-5 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 6-19 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [276 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0050802 $a Behanová $b Emília $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130918 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1