Počet záznamov: 1
Marketing tajného kina
SYS 0175956 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073013.2 100 $a 20130919d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing tajného kina $f Laura Hrubíková, Martina Galliková, Matej Held, Ľuboš Oláh 330 $a Projekt, ktorého myšlienkou bolo priniesť do sveta kín niečo nové, čo prinesie divákovi nový druh zábavy a zážitku a nový pohľad na film a kinematografiu. Zapojenie offline nástrojov marketingu má nezastupiteľný význam v budovaní vzťahu a povedomí o kultúrnej akcii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174949 $1 010 $a 978-80-225-3661-5 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 76-85 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [276 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002099 $a film 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0046525 $a Hrubíková $b Laura $9 25 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052642 $a Galliková $b Martina $9 25 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0046785 $a Held $b Matej $9 25 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 25 $4 070 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130919 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1