Počet záznamov: 1  

Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR

  1. SYS0176263
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20221207094910.1
    035
      
    $a 9c998a97-d42a-4c0f-8f30-764c5f7cf699
    100
      
    $a 20130923d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR $e dizertačná práca $f Erika Mária Jamborová $g školiteľ: Otília Zorkóciová
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 134 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004274 $a podnikanie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. vyd. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 727 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130923 $g AACR2
    830
      
    $a Autorka nesúhlasí so zverejnením.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.