Počet záznamov: 1
Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR
SYS 0176263 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20221207094910.1 035 $a 9c998a97-d42a-4c0f-8f30-764c5f7cf699 100 $a 20130923d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR $e dizertačná práca $f Erika Mária Jamborová $g školiteľ: Otília Zorkóciová 210 $a Bratislava $d 2013 215 $a 134 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004274 $a podnikanie medzinárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 675 $a 339.138 $v 1. vyd. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 727 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130923 $g AACR2 830 $a Autorka nesúhlasí so zverejnením. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1