Počet záznamov: 1
Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty
SYS 0177560 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073025.1 100 $a 20131015d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty $d Mobile digital publishing of media content: predictions and vision versus reality and facts $f Andrej Miklošík 330 $a Rozvoj mobilných zariadení a mobilného marketingu. Aktuálne trendy v mobilnom marketingu. Vydávanie mediálneho obsahu na tabletoch. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-479-2 $1 200 1 $a Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice $f editori: Dana Petranová, Jozef Matúš, Ľudmila Čábyová $g recenzenti: Rudolf Rybanský, Andrea Sujová $v S. 167-176 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007025 $a vydavateľstvá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004147 $a periodiká 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001535 $a časopisy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131015 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1