Počet záznamov: 1
Reklama - fenomén komunikačného mixu
SYS 0177642 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073025.5 100 $a 20131016d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reklama - fenomén komunikačného mixu $f Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová 330 $a Dôležitým atribútom marketingu predaja je reklama, ktorej podstata by mala spočívať v predaji toho, čo sa propaguje, inak stráca účel. Filozofia reklamy, zmeny a nástrahy rôzneho charakteru, ktoré priniesol vedecko-technologický rozvoj. 463 -1
$1 010 $a 978-80-561-0030-1 $1 200 1 $a Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade $f Editori: Anton Lisnik ... [et al.] $g Recenzenti: Jozef Jarab, Piotr Mazur $v S. 508-515 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003822 $a objekty reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 675 $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $p EUBPHFKOP $4 070 $9 70 $f 1963- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0044003 $a Vistánová $b Anna $p EUBPHF $4 070 $9 30 $T Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131016 $g AACR2 830 $a Pracovník na úväzok, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1