Počet záznamov: 1  

Lojalitné programy v podnikoch služieb ako nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. SYS0178142
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170315090441.2
    035
      
    $a 08f16ab2-0467-482d-b6e9-49e6d7e6bdbe
    100
      
    $a 20131027d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lojalitné programy v podnikoch služieb ako nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi $e diplomová práca $f Jana Draškovičová $g školiteľ: Valéria Michalová
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 67 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045431 $a Draškovičová $b Jana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049045 $a Michalová $b Valéria $p EUBOBFKSC $4 727 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131027 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.