Počet záznamov: 1  

Moderní metody segmentace trhu

  1. SYS0178262
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231211093601.6
    100
      
    $a 20131029a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Moderní metody segmentace trhu $f Miloš Uldrich
    330
      
    $a Diferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239586 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003213 $a marketing diferencovaný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037890 $a Uldrich $b Miloš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131029 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.