Počet záznamov: 1
Moderní metody segmentace trhu
SYS 0178262 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231211093601.6 100 $a 20131029a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Moderní metody segmentace trhu $f Miloš Uldrich 330 $a Diferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239586 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003213 $a marketing diferencovaný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037890 $a Uldrich $b Miloš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131029 $g AACR2
Počet záznamov: 1