Počet záznamov: 1
Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky
SYS 0178378 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221020082746.1 100 $a 20131031a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky $d Utilization of neuromarketing in the process of creating and managing of the brand value $f Jana Majerová 330 $a Neuromarketing je progresívnou marketingovou koncepciou, ktorej používanie v súčasnosti vyvoláva veľmi kontroverzné reakcie, a to nielen celospoločensky, ale aj v rámci odbornej verejnosti. Implementovanie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0178085 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013 $f zborník zostavili Juraj Cúg ... [et al.] $g recenzenti Viera Bartošová, Alžbeta Bieliková ... [et al.] $v S. 373-380 $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2013] $1 215 $a CD-ROM [858 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131031 $g AACR2
Počet záznamov: 1