Počet záznamov: 1
Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu
SYS 0179157 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315103328.5 100 $a 20131125d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu $f Marta Šilhárová 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Využívanie moderných metód marketingového manažmentu. Motívy zvyšovania inovačnej aktivity podnikov a zavádzanie nových marketingových metód. Výsledky výskumu. Problémy a bariéry aplikácie moderných metód a prístupov v marketingovom manažmente. Prieskum bariér úspešného využitia moderných marketingových metód v zahraničí. Prieskum bariér inovačnej aktivity spoločnosti na slovenskom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0179097 $1 010 $a 978-80-225-3735-3 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zostavil Ferdinand Daňo $g recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 7-21 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 123 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0049588 $a Šilhárová $b Marta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131125 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1