Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií
SYS 0179176 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073038.0 100 $a 20131125d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií $f Andrea Jazbec 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Proces manažmentu kategórií. Základné finančné ukazovatele skúmané pre účely implementácie manažmentu kategórií. Analýza spotrebiteľského správania pri nákupe z kategórie príslušenstva. Prieskum zameraný na zistenie spotrebiteľského sptávania pri nákupe tovaru z rôznych sub-kategórií kategórie príslušenstva v maloobchodných prevádzkach mobilných operátorov na slovenskom trhu (Orange Slovensko, T-com, Telefonica O2). Výsledky prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0179097 $1 010 $a 978-80-225-3735-3 $1 200 1 $a Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 $f zostavil Ferdinand Daňo $g recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 79-97 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 123 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006445 $a telekomunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0043913 $a Jazbec $b Andrea $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131125 $g AACR2 830 $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1