Počet záznamov: 1  

Social orientation of marketing concept

  1. SYS0179216
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073038.4
    100
      
    $a 20131126a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Social orientation of marketing concept $f Viera Čihovská
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Ciele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239210 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2013
    541
    1-
    $a Sociálna orientácia marketingovej koncepcie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131126 $g AACR2
    830
      
    $a Príspevok nie je identický s 0186644 a 0174925
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.