Počet záznamov: 1
Social orientation of marketing concept
SYS 0179216 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073038.4 100 $a 20131126a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Social orientation of marketing concept $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Ciele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239210 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2013 541 1-
$a Sociálna orientácia marketingovej koncepcie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131126 $g AACR2 830 $a Príspevok nie je identický s 0186644 a 0174925 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1