Počet záznamov: 1  

Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca

  1. SYS0179544
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208122852.1
    100
      
    $a 20131206a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca $f Anna Hrnčiarová Turčiaková
    330
      
    $a Identifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239979 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2013
    541
    1-
    $a Aspects of strategic development of private label of Slovak retail chain
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052230 $a Hrnčiarová Turčiaková $b Anna $p EUBPHFKOP $9 100 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131206 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.