Počet záznamov: 1
Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca
SYS 0179544 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208122852.1 100 $a 20131206a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca $f Anna Hrnčiarová Turčiaková 330 $a Identifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239979 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2013 541 1-
$a Aspects of strategic development of private label of Slovak retail chain 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0052230 $a Hrnčiarová Turčiaková $b Anna $p EUBPHFKOP $9 100 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131206 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1