Počet záznamov: 1
Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ
SYS 0180171 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073050.4 010 $a 978-80-225-3734-6 100 $a 20140109d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 $f zostavovateľ Viera Čihovská $g recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 215 $a 157 s. 301 $a VEGA 1/0047/11 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0023748 $a Mravec $b Martin $f 1972- $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140109 $g AACR2
Počet záznamov: 1