Počet záznamov: 1  

Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ

  1. SYS0180171
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073050.4
    010
      
    $a 978-80-225-3734-6
    100
      
    $a 20140109d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 $f zostavovateľ Viera Čihovská $g recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013
    215
      
    $a 157 s.
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0023748 $a Mravec $b Martin $f 1972- $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140109 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.