Počet záznamov: 1
Seniori a reklama piva
SYS 0180319 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073053.7 100 $a 20140114d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Seniori a reklama piva $d Seniors and Beer Advertising $f Helena Labská, Kornélia Richterová 301 $a VEGA 1/00612 330 $a Reklamná komunikácia a prezentácia modelov postupného pôsobenia efektov reklamy využívajúcej prvky humorných kreatívnych taktík v segmente seniorov v porovnaní s ostatnými respondentmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180162 $1 010 $a 978-80-225-3755-1 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 339-355 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [695 s., 34,75 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003822 $a objekty reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1