Počet záznamov: 1  

Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?

  1. SYS0180374
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083424.5
    100
      
    $a 20140114d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a BG
    200
    1-
    $a Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible? $f Małgorzata Kosiorowska
    301
      
    $a KEGA 017EU-4/2013
    330
      
    $a Vplyv reklamy nezdravých potravín na mladého spotrebiteľa. Odporúčania WHO a tiež sebaregulácie v tejto oblasti.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-954-8760-51-5 $1 200 1 $a Commodity science - traditions and relevance $e 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013 $v S. 221-227 $1 210 $a Varna $c Grafik $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005644 $a sebakontrola
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050082 $a Kosiorowska $b Małgorzata $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1978- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.