Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov
SYS 0180384 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073054.8 100 $a 20140114d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov $d Specifics of marketing mix in the segment of seniors $f Monika Matušovičová, Eva Hvizdová ml. 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Problematika marketingu zameraného na generáciu 50 plus, ktorej spotrebiteľské správanie rozhoduje o budúcnosti mnohých firiem. Nejednotnosť a rôznorodosť vnímania pojmu senior a odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180162 $1 010 $a 978-80-225-3755-1 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 468-477 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [695 s., 34,75 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0017622 $a Hvizdová $b Eva $c ml. $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1