Počet záznamov: 1
Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky
SYS 0180470 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073057.0 100 $a 20140115d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky $d Reform of marketing management in the context of su stainable economic development $f Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková 330 $a Nový pohľad na marketing a jeho spoločensko-ekonomickú a celkovú prosperitu organizácie. Udržateľnosť marketingového riadenia s ohľadom na výsledky komparačnej analýzy chronologického vývoja prístupov od minulosti až po súčasnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180162 $1 010 $a 978-80-225-3755-1 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 685-695 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [695 s., 34,75 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002188 $a formy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*0006958 $a riadenie podľa kompetencií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001477 $a ciele riadenia 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1