Počet záznamov: 1
Rozhodovanie obchodníkov medzi privátnou značkou a značkou výrobcu
SYS 0180555 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073059.4 100 $a 20140116d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Rozhodovanie obchodníkov medzi privátnou značkou a značkou výrobcu $f Anna Hrnčiarová Turčiaková 330 $a Základné aspekty rozhodovania sa obchodníkov medzi privátnymi značkami a ich permanentnými substitútmi, ktorými sú produkty predávané pod značkou výrobcu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180121 $1 010 $a 978-80-225-3730-8 $1 200 1 $a Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania $b elektronický zdroj $e zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko $d Marketing management, trade and social aspects of business : proceedings from 1st international scientific conference $f zostavovatelia Denisa Ďuričeková, Michal Chyla $g recenzenti Vanda Lieskovská, Mária Antošová $z eng $v S. 180-186 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [617 s.] 541 1-
$a Retailer´s decision making on choice between privat label and brand of producer 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005809 $a sortiment obchodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0052230 $a Hrnčiarová Turčiaková $b Anna $p EUBPHFKOP $9 100 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1