Počet záznamov: 1
Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim
SYS 0180683 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240306131330.7 100 $a 20140117d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim $f Šárka Kličková 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Biopotraviny a ekologické poľnohospodárstvo v Európskej únii. Výsledky prieskumu mladých európskych spotrebiteľov a ich vzťah k biopotravinám. Rozdielnosť názorov k tejto kategórii výrobkov medzi mladými spotrebiteľmi v SR a ostatných členských krajinách EÚ. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180171 $1 010 $a 978-80-225-3734-6 $1 200 1 $a Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 $f zostavovateľ Viera Čihovská $g recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec $v S. 84-95 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 157 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0044174 $a biopotraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140117 $g AACR2
Počet záznamov: 1