Počet záznamov: 1  

Marketing luxusných výrobkov

  1. SYS0181122
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073113.2
    100
      
    $a 20140122d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing luxusných výrobkov $d <The> marketing of luxury products $f Šárka Kličková
    330
      
    $a Typické charakteristiky luxusných výrobkov a ich kategorizácia. Predikcie na vývoj skúmaného odvetvia v nasledujúcich rokoch na základe posledných publikovaných štúdii. Marketingové postupy a stratégie používané v odvetví luxusných výrobkov. Modifikovaný marketingový mix.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 694-703 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140122 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.