Počet záznamov: 1  

Analysis of Perceptions of Conventional and E-learning Education in Corporate Training

  1. SYS0181303
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^45^^
    005
      
    20240209072616.4
    014
      
    $a 000435293100005 $2 WOS
    100
      
    $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analysis of Perceptions of Conventional and E-learning Education in Corporate Training $f Monika Čonková
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0117709 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky $v No. 4 (2013), s. 73-97 online $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    541
    1-
    $a Analýza vnímania konvenčného a e-learingového vzdelávania vo firemnom vzdelávaní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007253 $a vzdelávanie ďalšie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie z ADE na ADM, článok je vo WoS. 24.5. 2022.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.