Počet záznamov: 1  

Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu

  1. SYS0181308
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073118.0
    100
      
    $a 20140124d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu $d Selected possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing $f Petr Červenka, Jana Naščáková
    301
      
    $a Projekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13
    330
      
    $a Podstata a využitie pupilometrie v marketingu. Druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Návrh postupu experimentu s pupilometriou a využitím očnej kamery. Praktické problémy, ktoré je nutné pri experimentovaní eliminovať.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8084-997-9 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 1 $f zostavovateľ: Jozef Kašša $g oponenti: Michal Pružinský, Miroslav Hrnčiar $v S. 80-86 CD-ROM $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [150 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006925 $a veda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033396 $a Červenka $b Petr $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 50 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.