Počet záznamov: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov
SYS 0182226 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220722095148.3 100 $a 20140207d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov $f Jana Majerová, Katarína Zvaríková 330 $a Deskripcia jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Poznanie týchto faktorov je totiž spôsobilé posilniť konkurenčné postavenie značiek na trhu takým spôsobom, že manažéri budú schopní na základe ich analýzy kvalifikovanejšie odhadnúť budúce nákupné správanie spotrebiteľov a tomu podmieniť aj implementovaný marketingový mix.deskripciou jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181907 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2013), s. 51-59 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2013 541 1-
$a Consumer purchasing behavior in Slovak Republic in the context of relevant effects 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0043578 $a Zvaríková $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140207 $g AACR2
Počet záznamov: 1