Počet záznamov: 1  

Elektronický marketing v podnikaní

  1. SYS0182345
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20221020083133.6
    100
      
    $a 20140210d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Elektronický marketing v podnikaní $f Ján Poprenda, Roman Pavlanský
    330
      
    $a História a charakteristika elektronického marketingu. Význam elektronického marketingu vo svete a na Slovensku. Formy využívania internetového marketingu v spoločnosti CKM 2000 Travel.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0180121 $1 010 $a 978-80-225-3730-8 $1 200 1 $a Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania $b elektronický zdroj $e zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko $d Marketing management, trade and social aspects of business : proceedings from 1st international scientific conference $f zostavovatelia Denisa Ďuričeková, Michal Chyla $g recenzenti Vanda Lieskovská, Mária Antošová $z eng $v S. [1-10] CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [617 s.]
    541
    1-
    $a Electronic marketing in business
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008803 $a Poprenda $b Ján $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054022 $a Pavlanský $b Roman $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140210 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.