Počet záznamov: 1
Od angažovanosti k výsledkom
SYS 0182757 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114247.0 100 $a 20140221a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Od angažovanosti k výsledkom $f Ján Uriga 330 $a Nákladová efektivita a schopnosť vytvoriť organizáciu zameranú na zákazníka. Tvorba nástrojov na kvantifikáciu zamerania na zákazníka a ich efektívne využívanie. Päť fáz zákazníckej angažovanosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252359 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 6, č. 1 (2014), s. 28-30 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003189 $a manažment finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005511 $a rozhodovanie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003994 $a optimalizácia rozhodovania 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0007377 $a Uriga $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140221 $g AACR2
Počet záznamov: 1