Počet záznamov: 1  

Od angažovanosti k výsledkom

  1. SYS0182757
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912114247.0
    100
      
    $a 20140221a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Od angažovanosti k výsledkom $f Ján Uriga
    330
      
    $a Nákladová efektivita a schopnosť vytvoriť organizáciu zameranú na zákazníka. Tvorba nástrojov na kvantifikáciu zamerania na zákazníka a ich efektívne využívanie. Päť fáz zákazníckej angažovanosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252359 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 6, č. 1 (2014), s. 28-30 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003189 $a manažment finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005511 $a rozhodovanie strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003994 $a optimalizácia rozhodovania
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0007377 $a Uriga $b Ján $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140221 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.