Počet záznamov: 1
Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns
SYS 0184166 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073145.5 014 $a 000347134900022 $2 WOS 100 $a 20140331d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns $f Andrej Miklošík, Matúš Borguľa 301 $a VEGA 1/0418/11 301 $a VEGA 1/047/11 321 $a Registrovaný: Web of Science 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-546-1 $1 200 1 $a Marketing identity : design that sells $e conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic $g Editori: Jazef Matúš, Dana Petranová $v S. 335-351 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM $d 2013 $1 215 $a 462 s. 541 1-
$a Vytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0029516 $a Borguľa $b Matúš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140331 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1