Počet záznamov: 1  

Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns

  1. SYS0184166
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073145.5
    014
      
    $a 000347134900022 $2 WOS
    100
      
    $a 20140331d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns $f Andrej Miklošík, Matúš Borguľa
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    301
      
    $a VEGA 1/047/11
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-546-1 $1 200 1 $a Marketing identity : design that sells $e conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic $g Editori: Jazef Matúš, Dana Petranová $v S. 335-351 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM $d 2013 $1 215 $a 462 s.
    541
    1-
    $a Vytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029516 $a Borguľa $b Matúš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140331 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.