Počet záznamov: 1
Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe
SYS 0184325 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073148.2 100 $a 20140403d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe $d Marketing concept application in the management of state universities as a reflex to the requirements of current practice $f Štefan Majtán, Viera Frianová 330 $a Potreba zavedenia a rozvíjania marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy – Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši. Príspevok je výstupom autormi realizovaného teoretického a empirického skúmania danej problematiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0184265 $1 010 $a 978-80-225-3555-7 $1 200 1 $a Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Martin Matušovič a kolektív $g redakčné spracovanie: Martin Matušovič $g vedeckí recenzenti: Vladimír Mišík, Miroslav Tóth $v S. 201-212 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [281 s., 14,05 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006260 $a školy vojenské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0016140 $a Frianová $b Viera $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140403 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1