Počet záznamov: 1
Matematická gramotnosť, ako ďalej?
SYS 0184962 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220718121447.9 100 $a 20140424a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Matematická gramotnosť, ako ďalej? $f Daniela Hricišáková 330 $a Matematika má významné postavenie v systéme vzdelávania. Študenti na všetkých stupňoch škôl majú stále väčšie problémy s numerickými sadami a základnými pojmami v predmete matematika. Gramotnosť je definovaná ako schopnosť jednotlivca rozpoznať a pochopiť rôzne problémy. Matematická gramotnosť vyžaduje použitie matematiky na základe metód, ktoré zodpovedajú potriebám života. Ak matematika by mala byť nástrojom na verbalizáciu alebo inými slovami formálny jazyk pre inžiniera alebo ekonóma, potom zvládnutie jazyka je priamo úmerná schopnosti, kvalite a úrovni komunikácie. Úroveň matematických znalostí u priemerných absolventov stredných škôl a uchádzačov na ekonomické a technické fakulty je na historickom minime. Nepripravenosť uchádzačov k samotnému štúdiu je na historickom maxime. Dôležitý je už samotný základ, s ktorým prichádzajú študenti so strednej školy. Tu možno pozorovať dlhodobo sa zhoršujúcu úroveň stredoškolskej matematickej prípravy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0184903 $1 011 $a 1336-3727 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomická revue $e vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d Social and economic revue : Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal $v Roč. 12, č. 1 (2014), s. 97-101 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2014 541 1-
$a Mathematical literacy, what next ? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika 610 1-
$9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká 675 $a 51 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000238 $x Matematika 700 -1
$3 eu_un_auth*0054097 $a Hricišáková $b Daniela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140424 $g AACR2
Počet záznamov: 1