Počet záznamov: 1  

Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky

  1. SYS0185032
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231207102625.2
    100
      
    $a 20140428a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky $f Josef Novotný, Pavel Duspíva
    330
      
    $a Výsledky výskumu správania spotrebiteľov a ich preferencie v tejto oblasti ako i vypracované modely, ktoré vyjadrujú rozhodujúce faktory ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252635 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and management $z eng $v Roč. 17, č. 1 (2014), s. 153-166 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2014
    541
    1-
    $a Factor influencing consumers´buying behavior and their importance for enterprises
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003451 $a modely spotreby
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072912 $a Novotný $b Josef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018666 $a Duspíva $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.